Z nezpravodajských pořadů byla jedničkou v TOP 10 za všechny kanály Kriminálka Anděl. Ve skupině 15+ ji sledovalo až 907 tisíc diváků při podílu na publiku 25,96 %. Hned za oběma vysílanými díly se umístilo hokejové utkání Finsko – Kanada, které vidělo 671 tisíc diváků a jehož podíl dostoupil na 18,73 %. Vše uzavíral romantický film Definice lásky, který na ČT 1 zhlédlo 660 tisíc diváků (17,34 %).
NEDĚLNÍ DATA: Hokejoví fanoušci drží ČT sport. Zápas Finsko – Rusko měl podíl přes 30 %
Sledovanost šla za Novou ve dne i v hlavním vysílacím čase (prime time), a to v obou diváckých skupinách, i když přes den to bylo v 15+ poměrně těsně. ČT 1 zde totiž vykázala podíl 17,36 %, Nova pak 18,13 %. Prima byla vždy čtyřkou a její podíl se pohyboval kolem 10 %. Dvojkou byla přes den ČT 1, večer ale musela přenechat své místo stanici ČT sport, jejíž podíl dostoupil 16,43 % (15+) a u mladší divácké skupiny (15–54) pak na 18,53 %. Nova ovšem byla v prime time vysoko nad 20 %.
Plnoformátová TV Barrandov se uplatnila pouze přes den, když ve skupině 15+ její podíl na celkové sledovanosti dosáhl 4,14 %. Jinak byl pod 3 %. Velice dobře pak v tomto směru skončila Nova Cinema. Podíl na celodenní sledovanosti dosáhl ve skupině 15–54 plných 7,44 %, v prime time pak 6,69 %. Zatímco na Barrandově byla jedničkou v TOP 5 za kanál kuchařská show Babica vs. Sapík (15+: 111 tisíc, 6,77 %), na Nova Cinema to byl Spider-Man 2. Film vidělo ve skupině 15–54 na 130 tisíc diváků při podílu na publiku 7,16 %.
MINULÝ TÝDEN: Hlas pro římského krále vidělo 1,3 mil. diváků
Na ČT 2 byl jedničkou v TOP 5 za kanál western Za řekou je Texas a zhlédlo ho 199 tisíc diváků, což představovalo podíl 5,22 %. Solidně si stále vede dokumentární cyklus Krajinou domova, který přilákal 124 tisíc diváků (6,88 %) opět ve skupině 15+. Na ČT sport bylo v TOP 5 jedničkou zmiňované utkání Finsko – Kanada, dvojkou pak Rusko – USA a ve skupině 15+ ho vidělo 373 tisíc diváků při podílu 25,41 %. Za zmínku stojí ještě Prima Cool, kde si dobře vedl akční film Zapomenutá kletba. Ten v 15+ sledovalo 152 tisíc diváků (4,00 %), přičemž podíl na publiku ve skupině 15–54 stoupl na 5,4 %.