Hlavní navigace

Čtenost blogů roste

26. 10. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Je to sice odvážné tvrzení, ale stojím si za ním. Z nuly se snadno roste. Loni si Adam Křepelka Javůrek všiml, že pro umístění v první padesátce mezi blogy na Toplistu musí weblog zaznamenat přes sto návštěv denně. Tomáš Hodboď rok poté konstatuje, že už je potřeba kolem dvou set. Z mého subjektivního pohledu to vypadá tak, že se blogy lepší. Především osobní blogy jsou literárně zdařilejší, je více z čeho vybírat. Odborné blogy naopak trpí únavou. Trend zvyšující se návštěvnosti určitě poroste…

Je to sice odvážné tvrzení, ale stojím si za ním. Z nuly se snadno roste. Loni si Adam Křepelka Javůrek všiml, že pro umístění v první padesátce mezi blogy na Toplistu musí weblog zaznamenat přes sto návštěv denně. Tomáš Hodboď rok poté konstatuje, že už je potřeba kolem dvou set. Z mého subjektivního pohledu to vypadá tak, že se blogy lepší. Především osobní blogy jsou literárně zdařilejší, je více z čeho vybírat. Odborné blogy naopak trpí únavou. Trend zvyšující se návštěvnosti určitě poroste. Sto nebo dvě sta denně je jak nic.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.