Seznamte se s tématy a řečníky Czech Internet Fora:
VYBÍRÁME Z PROGRAMU:
Proč reklamní tvůrci bojují proti reklamě?
Zodpovědnému přístupu reklamních tvůrců při umisťování svých kampaní se bude věnovat Roman Číhalík (NELEŽ). Ten pomáhá společnostem s orientací v množství serverů na internetu. Právě odpovědný přístup firem může zabránit účelovému šíření nepravdivých, manipulativních informací. Klíčové je neinzerovat, a tudíž nepodporovat dezinformační weby. V přednášce se dozvíme, jak na to.
Mediální synergie CNC a MALL.TV
Mediální domy čím dál více sází na prolínání mediatypů. Už dávno nestačí nabízet jen televizní vysílání či vydávat tištěné tituly. Obsah se ke konzumentům musí dostat různými cestami a internet při tom hraje zásadní roli. Juraj Felix (MALL.TV a CNC) prozradí detaily o jedné takové mediální spolupráci, konkrétně mezi CNC a MALL.TV.
Velká debata: Zachrání média placený obsah?
Část odborné veřejnosti od placeného obsahu na internetu stále ještě odrazuje. Přesto už dnes většina mediálních domů nevidí jinou cestu, jak posílit své příjmy. O tom, jak se zavedení paywallu médiím vyplatilo a co je v tomto směru ještě čeká, budou diskutovat Petr Bednář (Vltava Labe Media), Štěpán Burda, ( Economia), Petr Fryš (Czech News Center), Jan Rozkošný (DVTV) a Ján Simkanič (Deník N).
Tři business fakta o LinkedIn, která změní váš pohled na tuto sociální síť
Z praktického ranku bude prezentace Jiřího Jambora (FUTURE SALES). LinkedIn dnes čítá 670 milionů uživatelů, 20 milionů firem a 200 zemí, je důležité si zodpovědět tyto otázky:
Proč se business na LinkedIn dělá hlavně přes osobní profily?
Kdo a proč je na LinkedIn nejvíce vidět?
Hlavní mýty o sociální síti LinkedIn a proč už dávno neplatí?
Svoboda a otevřenost internetu v Evropě
Marcel Kolaja (Evropský parlament) představí, jaké změny čekají evropské internetové prostředí s příchodem nové legislativy. Akt o digitálních službách (Digital Services Act) ovlivní chování všech internetových platforem i způsoby regulace online prostoru.
Budeme se samozřejmě věnovat i dalším tématům, například novým mediálním projektům: Tomáš Večeřa poodhalí start zpravodajské platformy CNN Prima News, která unikátně propojuje televizi, web, sociální sítě i HbbTV. Filip Horký (Livesport News) představí zpravodajskou platformu Flashnews, která bude informovat o světovém a domácím zpravodajství, sportu nebo událostech ve vybrané lokalitě uživatele.
Všechny naše letošní řečníky, témata a organizační záležitosti najdete na webu Czech Internet Fora.
JAK KONKRÉTNĚ BUDE ONLINE KONFERENCE PROBÍHAT?
Czech Internet Forum se koná ve čtvrtek 5. listopadu. Startujeme v 9:00. Celou akci si můžete užít z pohodlí svého domova nebo kanceláře, poprvé se sejdeme online. Vysílat budeme z moderního virtuálního studia, kde budou přítomni naši moderátoři a režie. Před konferencí vám zašleme včas přístup k online přenosu.
Pro účastníky Czech Internet Fora máme připravený bonus: volný vstup na online akci Jak se stát profíkem firemní komunikace, která se koná 24. listopadu.
Partnery konference jsou společnosti Dobrý web a LCG New Media. Mediálními partnery jsou, Demagog.cz, Forbes, MediaGuru, MJournal a Svět Chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.