Czech Internet Forum 2020: trendy témata a skvělí řečníci, připojte se k nám

13. 10. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Vyhodnocování kampaní, start CNN Prima News, marketing zaměřený na profit a další témata.

Seznamte se s tématy a řečníky Czech Internet Fora:

VYBÍRÁME Z PROGRAMU:

Proč reklamní tvůrci bojují proti reklamě?

Zodpovědnému přístupu reklamních tvůrců při umisťování svých kampaní se bude věnovat Roman Číhalík (NELEŽ). Ten pomáhá společnostem s orientací v množství serverů na internetu. Právě odpovědný přístup firem může zabránit účelovému šíření nepravdivých, manipulativních informací. Klíčové je neinzerovat, a tudíž nepodporovat dezinformační weby. V přednášce se dozvíme, jak na to.

Mediální synergie CNC a MALL.TV

Mediální domy čím dál více sází na prolínání mediatypů. Už dávno nestačí nabízet jen televizní vysílání či vydávat tištěné tituly. Obsah se ke konzumentům musí dostat různými cestami a internet při tom hraje zásadní roli. Juraj Felix (MALL.TV a CNC) prozradí detaily o jedné takové mediální spolupráci, konkrétně mezi CNC a MALL.TV.

Velká debata: Zachrání média placený obsah?

Část odborné veřejnosti od placeného obsahu na internetu stále ještě odrazuje. Přesto už dnes většina mediálních domů nevidí jinou cestu, jak posílit své příjmy. O tom, jak se zavedení paywallu médiím vyplatilo a co je v tomto směru ještě čeká, budou diskutovat Petr Bednář (Vltava Labe Media), Štěpán Burda, ( Economia), Petr Fryš (Czech News Center), Jan Rozkošný (DVTV) a Ján Simkanič (Deník N).

Tři business fakta o LinkedIn, která změní váš pohled na tuto sociální síť

Z praktického ranku bude prezentace Jiřího Jambora (FUTURE SALES). LinkedIn dnes čítá 670 milionů uživatelů, 20 milionů firem a 200 zemí, je důležité si zodpovědět tyto otázky:
Proč se business na LinkedIn dělá hlavně přes osobní profily?
Kdo a proč je na LinkedIn nejvíce vidět?
Hlavní mýty o sociální síti LinkedIn a proč už dávno neplatí?

Svoboda a otevřenost internetu v Evropě
Marcel Kolaja (Evropský parlament) představí, jaké změny čekají evropské internetové prostředí s příchodem nové legislativy. Akt o digitálních službách (Digital Services Act) ovlivní chování všech internetových platforem i způsoby regulace online prostoru.

Budeme se samozřejmě věnovat i dalším tématům, například novým mediálním projektům: Tomáš Večeřa poodhalí start zpravodajské platformy CNN Prima News, která unikátně propojuje televizi, web, sociální sítě i HbbTV. Filip Horký (Livesport News) představí zpravodajskou platformu Flashnews, která bude informovat o světovém a domácím zpravodajství, sportu nebo událostech ve vybrané lokalitě uživatele.

Všechny naše letošní řečníky, témata a organizační záležitosti najdete na webu Czech Internet Fora.

JAK KONKRÉTNĚ BUDE ONLINE KONFERENCE PROBÍHAT? 

Czech Internet Forum se koná ve čtvrtek 5. listopadu. Startujeme v 9:00. Celou akci si můžete užít z pohodlí svého domova nebo kanceláře, poprvé se sejdeme online. Vysílat budeme z moderního virtuálního studia, kde budou přítomni naši moderátoři a režie. Před konferencí vám zašleme včas přístup k online přenosu.

Pro účastníky Czech Internet Fora máme připravený bonus: volný vstup na online akci Jak se stát profíkem firemní komunikace, která se koná 24. listopadu. 

Partnery konference jsou společnosti Dobrý web a LCG New Media. Mediálními partnery jsou, Demagog.cz, ForbesMediaGuru, MJournal a Svět Chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).