Mezitýdenní vývoj (vs. 36. týden 2016)
Cílová skupina 15+
V mezitýdenním srovnání dopadly nejhůře kanály sdružené v rubrice Ostatní, když přišly o 0,96 procenta podílu u diváků starších patnácti let. Druhý největší propad pak hlásí ČT 2, která díky absenci sportu ztratila 0,51 procenta. Třetí nejhorší výsledek vykázal hlavní kanál Barrandova, který si pohoršil o 0,4 procenta. Naopak nejvíce diváků si připsala ČT 1, jejíž podíl posílil o 0,5 procenta. Druhá byla ČT 24, jejíž podíl narostl o 0,42 procenta. Dařilo se i Primě Cool, která svůj podíl navýšila o 0,39 procenta.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Nova pokračuje v růstu, nedaří se kanálům z rubriky Ostatní
Mezi televizními skupinami se jediného propadu dočkala skupina kanálů Barrandov TV, která oslabila o 0,35 procenta na celkových 7,27 procenta. Nejvíce rostl podíl FTV Prima, která si polepšila o 0,61 procenta, a její finální podíl činil 21,96 procenta. Navýšil se i podíl České televize, a to o 0,39 procenta na konečných 29,07. Mírně posílily i programy Novy, jejichž celkový podíl se ustálil na 30,48, což je oproti minulému týdnu nárůst o 0,08 procenta.
Cílová skupina 15–54
I u mladších diváků dopadly nejhůře kanály z rubriky Ostatní, jejichž podíl poklesl o 0,65 procenta. Z meziročního pohledu se nedařilo ani Nově, která ztratila podíl ve výši 0,48 procenta. Třetí největší propad se týká hlavního kanálu TV Barrandov, který přišel o 0,43 procenta. V opačném gardu se nejlépe vedlo ČT 1, která svůj podíl navýšila o 0,9 procenta. Druhý největší nárůst vykázala Prima Cool, která si polepšila o 0,48 procenta. Na třetím místě skončila zpravodajská ČT 24 s nárůstem o 0,28 procenta.
MINULÝ ROK: Prima se minulý týden neudržela nad ČT 1, největším skokanem byla ČT Sport
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Prima, jejíž podíl narostl o 2,67 procenta na celkových 24,02 procenta. Dařilo se i České televizi, která svůj podíl navýšila o 1,04 procenta, a celkem tak oslovila 23,34 procenta diváků ve věku 15 až 54 let. Nedařilo se naopak Nově, která přišla o 0,66 procenta své primární cílové skupiny a skončila s podílem ve výši 35,23 procenta. Oslabil i podíl kanálů TV Barrandov, které ztratily 0,33 procenta, a jejich podíl tak tvořil 4,83 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 38. týden 2015)
Cílová skupina 15+
Z meziročního srovnání vyšla nejhůře hlavní Prima, která přišla o 2,07 procenta diváků starších patnáct let. Opět se nedařilo ani kanálům z rubriky Ostatní, které odepsaly 1,41 procenta obecné cílové skupiny. Třetí největší propad pak postihl ČT 24, jejíž podíl oslabil o 0,51 procenta. Naopak nejlépe se dařilo ČT 1, která si k dobru připsala 0,81 procenta obecné divácké skupiny. Další dva největší přírůstky vykázaly nové kanály TV Barrandov, Kino Barrandov posílilo meziročně svůj podíl o 0,58 procenta a Barrandov Plus o 0,52 procenta.
V meziročním srovnání vykázaly všechny televizní skupiny nárůst, nejvíce posílily kanály TV Barrandov, jejichž podíl narostl o 0,98 procenta. Prima pak narostla o 0,35 procenta a Nova o 0,23 procenta. Nejmenší nárůst vykázaly stanice České televize, jejichž podíl se meziročně navýšil o 0,11 procenta.
Cílová skupina 15–54
Také u mladších diváků se nejhůře vedlo kanálům z rubriky Ostatní, které celkem ztratily 1,67 procenta podílu. Nedařilo se ani hlavní Primě, jejíž podíl meziročně poklesl o 1,17 procenta. O 0,9 procenta své primární cílové skupiny pak přišla hlavní Nova. 0,73 procenta mladší cílové skupiny pak musel odepsat hlavní kanál TV Barrandov. V opačném gardu se nejlépe vedlo ČT 1, jejíž podíl narostl o 0,95 procenta. Dařilo se i dalším kanálům skupiny Barrandov, podíl kanálu Kino Barrandov se meziročně navýšil o 0,53 procenta a Barrandov Plus si polepšil dokonce o 0,54 procenta.
Z pohledu televizních skupin ztratila jedině Nova, která přišla o 0,8 procenta své primární obchodní skupiny. Naopak výrazně si polepšila Prima, jejíž podíl se navýšil o 1,48 procenta. Dařilo se i České televizi, která si polepšila o 0,62 procenta. Nárůst vykázaly i stanice TV Barrandov, jejichž podíl se navýšil o 0,38 procenta.