Nový spot, který náleží ke kampani Nemyslíš – zaplatíš!, zamířil od včerejška na obrazovky českých televizí. Klip upozorňuje na to, že pokud se lidé na zadních sedadlech aut nepřipoutají, mohou zabít i spolujezdce před sebou. Diváci tak v televizním vysílání mohou vidět, jak manželka po nárazu svým tělem usmrtí manžela sedícího za volantem. Protože by však mohl mít klip špatný vliv na mravní a morální vývoj dítěte, jeho necenzurovaná verze, bude vysílána vždy až po desáté hodině večerní.
Jediná Česká televize odvysílá všechny klipy po celý den v plné verzi. Jak upozornil manažer agentury Euro RSCG PR Michal Vlasák, před nimi však zařazuje krátké varování. Kampaň na sebe upozornila v prosinci, kdy byl vysílán spot s názvem Blázinec. V něm na palubní desce osobního vozu umírá zakrvácené malé dítě, které tak doplatilo na nedbalost své matky, jež ho před jízdou neupoutala v autosedačce. ČTK upozornila, že ČT však realistické klipy nevysílá v okolí dětských pořadů.