Hlavní navigace

Další mylné odhady

28. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Aniž bychom se nějak domluvili, píše dnes o mylných odhadech „odborníků“ také Ivo Lukačovič. Poukazuje na dva velice rozdílné průzkumy trhu internetové reklamy. Podle ARBOMedia bylo v roce 2004 na českém Internetu utraceno 310 miliónů korun, situaci v roce 2005 odhadují na 410 miliónů korun. Z druhého průzkumu společnosti OMD vyplývá 710 miliónů korun na rok minulý a 850 miliónů na rok tento. Jak tipujete vy? Jste-li zdatný marketer, klidně o tom vydejte tiskovku. (ILblog)

Aniž bychom se nějak domluvili, píše dnes o mylných odhadech „odborníků“ také Ivo Lukačovič. Poukazuje na dva velice rozdílné průzkumy trhu internetové reklamy. Podle ARBOMedia bylo v roce 2004 na českém Internetu utraceno 310 miliónů korun, situaci v roce 2005 odhadují na 410 miliónů korun. Z druhého průzkumu společnosti OMD vyplývá 710 miliónů korun na rok minulý a 850 miliónů na rok tento. Jak tipujete vy? Jste-li zdatný marketer, klidně o tom vydejte tiskovku. (ILblog)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).