Hospodářské noviny tvrdí, že start virtuálního operátora v podání ČEZu je téměř jistý. Představitelé firmy sice potvrzují, že se v polostátním gigantu o tomto projektu debatuje, zatím jej ale nechce nijak komentovat. ČEZ už přitom dnes poskytuje cenově výhodné tarify svým zaměstnancům a jejich rodinným příslušníkům. Například za stokorunu měsíčně mohou vyčerpat až 240 minut volání a 100 SMS zpráv.
Podle šéfky nákupu ČEZ Michaely Chaloupkové hledá pro služby případného partnera. V současné době firma v této oblasti spolupracuje s Telefónikou.
V průběhu léta by měl začít fungovat také virtuální operátor společnosti Tesco. Bude fungovat jako společný podnik Tesca a Telefóniky. Půjde o joint venture, ve kterém bude mít každá firma 50% podíl.
Na firemní zákazníky se chce zaměřit společnost GTS, která uzavřela dohodu o poskytování služeb v Česku s T-Mobilem. Služby virtuálního operátora plánuje nabízet taktéž v průběhu léta.
Vstup na trh chystá letos i firma Centropol, která se zabývá prodejem elektřiny a zemního plynu. Zpočátku bude zákazníkům nabízet pouze hlasové služby.
Zdroj: iHNED.cz