Hlavní navigace

Dentsu Aegis pohltilo on-line mediálku Adexpres.com

9. 3. 2016
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Mediální agentura Dentsu Aegis Network rozšířila své digitální aktivity v České republice a akvírovala agenturní seskupení Adexpres Group.

Komunikační skupina Dentsu Aegis Network uzavřela smlouvu o akvizici společnosti Adexpres.com, nezávislé skupiny digitálních agentur. Ta zahrnuje on-line mediální agenturu Adexpres, kreativní Bistro, na sociální média specializované Bistro Social a mobilní vývojáře z Mobile Internet.

Agentura Adexpres byla založena v roce 2008 v Praze, celkem stočlenný tým vedený Janem Galgonkem pracuje pro zadavatele, jako je Česká spořitelna, McDonald´s, Heineken, GlaxoSmithKline, Hero, AMC Networks a další. Galgonek také nadále povede Adexpres a zodpovídat se bude Petru Chajdovi (na obrázku), generálnímu řediteli Dentsu Aegis Network Czech Republic & Slovakia. Pod tu spadají mediální agentury Vizeum, Carat a Aegis Media.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).