Hlavní navigace

Deset důvodů, proč odejít z Facebooku

7. 5. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Facebook je chápán různě. Někdo jej pokládá za zlomový bod v rozvoji Internetu a někdo naopak za zbytečně nafouknutou bublinu. Někteří si bez něj využívání Internetu už nedovedou představit, ale jiní v něm zase vidí jen jeden z mnoha nástrojů pro komunikaci po Internetu. Faktem je, že celosvětově má přes 400 milionů uživatelů a jejich počet roste. Zároveň ale rostou i obavy o soukromí uživatelů a sílí i kritika samotného Facebooku. Značný ohlas a debatu vyvolal článek Dana Yodera, jehož překlad…

Facebook je chápán různě. Někdo jej pokládá za zlomový bod v rozvoji Internetu a někdo naopak za zbytečně nafouknutou bublinu. Někteří si bez něj využívání Internetu už nedovedou představit, ale jiní v něm zase vidí jen jeden z mnoha nástrojů pro komunikaci po Internetu. Faktem je, že celosvětově má přes 400 milionů uživatelů a jejich počet roste. Zároveň ale rostou i obavy o soukromí uživatelů a sílí i kritika samotného Facebooku. Značný ohlas a debatu vyvolal článek Dana Yodera, jehož překlad do češtiny nabízí náš sesterský server Root.cz: Deset důvodů, proč odejít z Facebooku.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.