Tematická televize Minimax, která je primárně věnovaná nejmladším, tedy dětských divákům, přešla o uplynulém víkendu podle plánu na širokoúhlý obrazový formát 16:9. Spolu s touto změnou došlo také k proměně loga, které nyní působí plastickým dojmem. Vysílání navíc obohatily nové promo spoty. Na chystanou změnu upozornil už koncem minulého měsíce server DigiZone.cz s odvoláním na maďarskou centrálu společnosti Chello Central Europe (CCE), která o tom informovala operátory.
K TÉMATU: Dětský kanál Minimax přejde na formát 16:9 a inovuje svoje logo
Věříme, že nové 3D logo a trojrozměrné postavičky přilákají další diváky a potvrdí výjimečnou pozici Minimaxu v segmentu televizí pro děti,
uvedl při příležitosti změn regionální manažer CCE Aleš Fabík. U příležitosti představení nového loga se dočkaly trojrozměrného zobrazení i maskoti stanice – Mini, Max, pes Bumbrlíček a kočka Micka. Minimax uvede tento a příští měsíc v premiéře cyklus „Poznáváme přírodu“ či seriály z jezdeckého prostředí „Horseland“ a „Lenin ranč“.