Verze dětského kanálu Nickelodeon projdou k 31. březnu rembrandingem a budou používat jednotnou grafiku. V zemích, kde stanice vystupuje jako Nick, se také změní název. Dá se tedy očekávat, že s tímto krokem dojde také ke vstupu stanice do České republiky. Regionální mutace již testuje od minulého měsíce na satelitu.
ČTĚTE TAKÉ: Další dětský kanál v češtině? Na satelitu testuje lokalizovaný Nickelodeon
Stejně jako hudební kanály pod značkou MTV, které od 1. března provedly zásadní změnu grafiky, provozuje i Nickelodeon mediální koncern Viacom. Cílem rembrandingu je sjednocení a posílení značky. Hlavní barvou bude nyní oranžová a z loga zmizí „cákanec“, který je na některých trzích symbolem stanice. Globální úpravou vizuálu dáme publiku jasně a zřetelně najevo, kterým směrem se chceme v digitálním světě ubírat,
uvedl marketingový ředitel Nickelodeon Německo Oliver Schablitzki.