Hlavní navigace

Dětský Nickelodeon od března v novém. Dojde i na českou mutaci?

2. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
2. 3. 2010

Verze dětského kanálu Nickelodeon projdou k 31. březnu rembrandingem a budou používat jednotnou grafiku. V zemích, kde stanice vystupuje jako Nick, se také změní název. Dá se tedy očekávat, že s tímto krokem dojde také ke vstupu stanice do České republiky. Regionální mutace již testuje od minulého měsíce na satelitu.

ČTĚTE TAKÉ: Další dětský kanál v češtině? Na satelitu testuje lokalizovaný Nickelodeon

Stejně jako hudební kanály pod značkou MTV, které od 1. března provedly zásadní změnu grafiky, provozuje i Nickelodeon mediální koncern Viacom. Cílem rembrandingu je sjednocení a posílení značky. Hlavní barvou bude nyní oranžová a z loga zmizí „cákanec“, který je na některých trzích symbolem stanice. Globální úpravou vizuálu dáme publiku jasně a zřetelně najevo, kterým směrem se chceme v digitálním světě ubírat, uvedl marketingový ředitel Nickelodeon Německo Oliver Schablitzki.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).