Kabelová společnost UPC Česká republika dnes potvrdila, že její digitální televize zvítězila nad tou analogovou, co se počtu abonentů týká. Dle jejich údajů k tomu došlo 5. prosince. K tomuto datu vzrostl počet zákazníků digitální televize na 51,5 % z téměř 560 tisíc českých domácností, které jsou zákazníky kabelové televize UPC. V minulých měsících dosáhla společnost také významného úspěchu i v počtu zákazníků vysokorychlostního internetu (300 tisíc) a telefonu (100 tisíc).
K TÉMATU: Digitální kabelová televize je u UPC populárnější než analog
Už koncem října vzrostl počet zákazníků digitální kabelové televize UPC na 250 tisíc. Za její popularitou stojí podle průzkumu firmy zájem o nové digitální technologie, široký počet jinak nedostupných televizních programů v češtině, nabídka příjmu televizního vysílání ve vysokém rozlišení (HDTV) a také digitální videorekordér označovaný jako DVR. Za třetí čtvrtletí přibylo UPC 45 tisíc zákazníků digitální kabelové televize.