Britská veřejnoprávní audiovizuální společnost BBC přilákala během roku 2005 ke svým digitálním programům tři miliony nových diváků. Na stanice BBC Three, BBC Four, kanály pro děti a mládež CBeebies a CBBC a zpravodajské programy BBC News 24 a BBC Parliament se za období minulého roku dívalo o 21 procent lidí více, místo 14 hned 17 milionů Britů. Podíl šesti stanic na televizním trhu vzrostl o 9 procent. Údaje zveřejnil server Broadbandtvnews.com.
BBC Three vytěžila sledovanost především ze zábavných pořadů jako Nighty Night nebo Casanova, na které firma často upoutávala i na klasických programech BBC One a BBC Two. Nejsledovanějšími pořady na stanici BBC Four byly The Thick Of It a The Lost Decade, rovněž zhusta propagované na prvních dvou kanálech. Jedničkou britských domácností s příjmem DVB-T je BBC One s průměrným ročním podílem na publiku 19,2 procenta. BBC Two si polepšila o dvě desetiny procentního bodu z 6,5 na 6,7 procenta.