Hlavní navigace

Digitální programy BBC se těší většímu zájmu

23. 12. 2005
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

23. 12. 2005

Britská veřejnoprávní audiovizuální společnost BBC přilákala během roku 2005 ke svým digitálním programům tři miliony nových diváků. Na stanice BBC Three, BBC Four, kanály pro děti a mládež CBeebies a CBBC a zpravodajské programy BBC News 24 a BBC Parliament se za období minulého roku dívalo o 21 procent lidí více, místo 14 hned 17 milionů Britů. Podíl šesti stanic na televizním trhu vzrostl o 9 procent. Údaje zveřejnil server Broadbandtvnew­s.com.

BBC Three vytěžila sledovanost především ze zábavných pořadů jako Nighty Night nebo Casanova, na které firma často upoutávala i na klasických programech BBC One a BBC Two. Nejsledovanějšími pořady na stanici BBC Four byly The Thick Of It a The Lost Decade, rovněž zhusta propagované na prvních dvou kanálech. Jedničkou britských domácností s příjmem DVB-T je BBC One s průměrným ročním podílem na publiku 19,2 procenta. BBC Two si polepšila o dvě desetiny procentního bodu z 6,5 na 6,7 procenta.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.