DigiZone.cz je nejčtenějším zpravodajským webem o médiích na českém internetu

29. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GRAFY Návštěvnost DigiZone.cz mnohonásobně převyšuje konkurenční weby Médiář.cz, MediaGuru.cz, RadioTV.cz či MaM.cz

Pozici nejčtenějšího webu o médiích na českém internetu potvrdil server DigiZone.cz. V červenci letošního roku dokonce dosáhl historicky nejvyšší návštěvnosti za svoji existenci. Podle oficiálního měření českého internetu NetMonitor jej navštívilo 151 238 čtenářů (v grafu označené jako RU), kteří zhlédli 2 383 202 stránek (page views, v grafech označené jako PV).

K TÉMATU: Absolutní rekord DigiZone.cz: 31. října 2008 téměř 220 tisíc „kliknutí“

„Jedná se o absolutně nejvyšší počet zhlédnutých stránek za měsíc v historii serveru, přičemž meziroční nárůst zhlédnutých stránek za měsíc, tedy ve srovnání s červencem loňského roku, je o 80,5 procenta,“ upozornila Renata Fiedlerová, marketingová ředitelka společnosti Internet Info, která DigiZone.cz vydává. Konkurenční weby přitom dosahují jen zlomku hodnot, které oficiální audit návštěvnosti českého internetu naměřil DigiZone.cz.

„Čtenáři na serveru DigiZone.cz zhlédli v červenci 15krát více stránek než na MediaGuru.cz a Médiář.cz, 18krát více než na RadioTV.cz a dokonce 24krát více než na mam.cz,“ přiblížila Fiedlerová. „Stejná situace je i v počtu unikátních uživatelů. Za červenec DigiZone.cz navštívilo téměř 5krát více čtenářů než servery RadioTV.cz a Médiář.cz, 7krát více než MediaGuru.cz a téměř 9krát více než mam.cz,“ dodala.

S jinými obdobně zaměřenými weby, například Parabola.cz, Digitalnitelevize.cz nebo SatCentrum.com, nelze výsledky DigiZone.cz regulérně porovnávat, protože nejsou zahrnuty v oficiálním měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor. Srovnání s daty z jiných výzkumů by tedy nebylo relevantní, byť by s největší pravděpodobností též vyšlo násobně ve prospěch DigiZone.cz.

Server DigiZone.cz prošel letos v dubnu redesignem, získal novou podobu, která je čtenáře přehlednější a umožňuje jim snadnější orientaci na stránkách. V souvislosti s touto změnou rozšířil svůj obsah o řadu mapových databází, jako jsou katalogy televizních stanic, rozhlasových stanic nebo vysílačů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).