Pavel Krbec, šéf internetu televize Nova, si myslí, že stojíme před technologickou bariérou při přenášení pořadů po síti. I když tu bude stoprocentní penetrace broadbandem, tak tu bude stále řada těch, kteří mají divácké návyky. Budou existovat také sociologické návyky. Chování se rapidně nezmění. Mladí se začnou po přechodu do práce chovat stejně, jako viděli u svých rodičů,
uvedl bývalý generální ředitel TV Nova Petr Dvořák.
Podle Dvořáka se určitě nestane to, že by jedno médium vystrnadilo to druhé. Divák najde obsah na internetu, v televizi nebo možná někde jinde,
konstatoval Dvořák. Milan Fridrich z Nových médií ČT by však nebyl tak skeptický. Diváci si neuměli představit, co bude televize umět. Občas vynášíme silné soudy na začátku technologických procesů. Jsme sice pasivní, což je sice stav, který se stal, ale může se klidně stát, že v průběhu následujících dekád se chování mění,
uvedl Fridrich, podle kterého je možné chování lidí změnit.