Hlavní navigace

Dobrý web pořádá konferenci o PPC reklamě

14. 5. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Konzultační centrum Dobrý web pořádá 22. května odbornou konferenci PPC – efektivní internetová reklama, která podrobněji představí systém internetové reklamy založené na bázi PPC (Pay Per Click), její výhody a možnosti. Přednášky povedou odborníci na internetový marketing, inzerenti z prostředí Internetu, zástupci mediálních agentur a další osobnosti v oblasti PPC reklamy. Partnery konference jsou společnosti Google, Seznam, Etarget a AdFox.

Konzultační centrum Dobrý web pořádá 22. května odbornou konferenci PPC – efektivní internetová reklama, která podrobněji představí systém internetové reklamy založené na bázi PPC (Pay Per Click), její výhody a možnosti. Přednášky povedou odborníci na internetový marketing, inzerenti z prostředí Internetu, zástupci mediálních agentur a další osobnosti v oblasti PPC reklamy. Partnery konference jsou společnosti Google, Seznam, Etarget a AdFox.

Konference se uskuteční dne 22. května 2007 v Praze od 9:00 v Konferenčním centru City na Pankráci. Více informací včetně programu najdete na stránkách Dobrého webu, registrovat se můžete tamtéž.

Mediálními partnery konference je kromě serveru Lupa také týdeník Marketing&Media.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).