Konzultační centrum Dobrý web pořádá 28. května 2009 odbornou konferenci na téma Web Analytics, která je určena marketingovým ředitelům a specialistům, provozovatelům internetových obchodů či správcům reklamních kampaní. Konference se bude věnovat možnostem internetového marketingu a především vyhodnocování efektivity jeho nástrojů.
Celodenní program je sestaven tak, aby všem účastníkům poskytl praktické rady, tipy a návody, jak maximálně využívat potenciálu, který skrývají statistiky webu a další analytické nástroje. Cílem je pomoci účastníkům konference přesněji a důsledněji vyhodnocovat návratnost investic do webu a on-line i off-line reklamních kampaní,
říká Luboš Plotěný, vedoucí Dobrého webu.
Kompletní program včetně seznamu řečníků naleznete na stránkách akce. Věříme, že velkým lákadlem budou také zahraniční řečníci – Pere Rovira ze Španělska bude hovořit o měkkých metrikách a Johannes Oppermann z rakouské pobočky společnosti Google se zaměří na celkové pojetí webové analytiky,
upozorňuje Luboš Plotěný. Konference startuje v 9:00 v Konferenčním centru City (Na strži 1702/65, Praha 4). Zájemci se již mohou registrovat.