Kousek nebe o něco sledovanější než DoktorKA
O sto tisíc diváků přišla v porovnání s předchozím dílem DoktorKA, nový pořad České televize vysílaný na Jedničce po 21. hodině. Včera dalo Kateřině Cajthamlové přednost 438 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 11 %. DoktorKA si tak vedla o několik tisíc diváků hůře než Kousek nebe, další programová novinka České televize inspirovaná slovenským formátem Modré z neba. Ani jeden ze zmiňovaných pořadů se nedostal do TOP 5 stanice. Jednička byla ve středu až televizní trojkou po Nově a Primě. Jejím nejsledovanějším pořadem byly se 734 tisíci diváky (share 18,63 %) Události.
ÚTERNÍ DATA: Tragédie v Uherském Brodě dostala ČT 24 přes hranici tří set tisíc diváků
Lídrem trhu byla Nova. Její celodenní podíl u staršího publika dosáhl hodnoty 26,29 %, u mladšího publika se přiblížila k 30 %. Nejsledovanějším pořadem byly s 1,822 milionu diváků (share 45,01 %; 46,06 % v 15–54) Televizní noviny. Nad hranici jednoho milionu diváků se dostaly i Sportovní noviny, Ulice a Doktoři z Počátků. Nejúspěšnějším pořadem Primy bylo Prostřeno!, tradiční tahák jejího programového schématu. Tentokrát si ho nenechalo ujít 856 tisíc diváků (share 28,5 %; 24,6 % v 15–54). Prima za celý den oslovila 14,57 % publika, v prime time si o něco polepšila – na hodnotu 15,26 %.
Cinema u mladšího publika vyrovnaná večer s Primou
Úspěšný den má za sebou Nova Cinema. Ta se v primetimovém podílu u mladšího publika vyrovnala Primě. Obě stanice od sebe dělila pouhá jedna desetina procentního bodu. Share stanic se dostal přes 10 %. Nova Cinema mohla za tento úspěch poděkovat především americké romantické komedii Láska přes internet, kterou si pustilo necelých 320 tisíc diváků (share 8,42 %). Ve skupině 15–54 však film oslovil téměř 14 % publika. Bodovaly i dokumenty na Dvojce. Nejvyššího počtu diváků dosáhla Vůně cizích krajů, co do podílu na publiku ovšem bodoval především oblíbený trabant. Share stanice se večer v obou diváckých skupinách pohyboval nad 7 %.
MINULÝ TÝDEN: Návrat žlutých trabantů zvedl ve středu večer podíl ČT 2 nad 11 %. I u mladých