Hlavní navigace

DoktorKA si pohoršila, v prime time se na ČT 1 propadla o sto tisíc diváků

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Novu Cinema a hlavní kanál Primy od sebe dělila včera večer u mladšího publika pouhá desetina procentního bodu.

Doba čtení: 2 minuty

Kousek nebe o něco sledovanější než DoktorKA

O sto tisíc diváků přišla v porovnání s předchozím dílem DoktorKA, nový pořad České televize vysílaný na Jedničce po 21. hodině. Včera dalo Kateřině Cajthamlové přednost 438 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 11 %. DoktorKA si tak vedla o několik tisíc diváků hůře než Kousek nebe, další programová novinka České televize inspirovaná slovenským formátem Modré z neba. Ani jeden ze zmiňovaných pořadů se nedostal do TOP 5 stanice. Jednička byla ve středu až televizní trojkou po Nově a Primě. Jejím nejsledovanějším pořadem byly se 734 tisíci diváky (share 18,63 %) Události.

ÚTERNÍ DATA: Tragédie v Uherském Brodě dostala ČT 24 přes hranici tří set tisíc diváků

Lídrem trhu byla Nova. Její celodenní podíl u staršího publika dosáhl hodnoty 26,29 %, u mladšího publika se přiblížila k 30 %. Nejsledovanějším pořadem byly s 1,822 milionu diváků (share 45,01 %; 46,06 % v 15–54) Televizní noviny. Nad hranici jednoho milionu diváků se dostaly i Sportovní noviny, Ulice a Doktoři z Počátků. Nejúspěšnějším pořadem Primy bylo Prostřeno!, tradiční tahák jejího programového schématu. Tentokrát si ho nenechalo ujít 856 tisíc diváků (share 28,5 %; 24,6 % v 15–54). Prima za celý den oslovila 14,57 % publika, v prime time si o něco polepšila – na hodnotu 15,26 %.

WT100 tip v článku Dolejšová

Graf podílu kanálů (25. 2. 2015)
Graf podílu skupin (25. 2. 2015)
Kanály – průměrné podíly (25. 2. 2015)

Cinema u mladšího publika vyrovnaná večer s Primou

Úspěšný den má za sebou Nova Cinema. Ta se v primetimovém podílu u mladšího publika vyrovnala Primě. Obě stanice od sebe dělila pouhá jedna desetina procentního bodu. Share stanic se dostal přes 10 %. Nova Cinema mohla za tento úspěch poděkovat především americké romantické komedii Láska přes internet, kterou si pustilo necelých 320 tisíc diváků (share 8,42 %). Ve skupině 15–54 však film oslovil téměř 14 % publika. Bodovaly i dokumenty na Dvojce. Nejvyššího počtu diváků dosáhla Vůně cizích krajů, co do podílu na publiku ovšem bodoval především oblíbený trabant. Share stanice se večer v obou diváckých skupinách pohyboval nad 7 %.

MINULÝ TÝDEN: Návrat žlutých trabantů zvedl ve středu večer podíl ČT 2 nad 11 %. I u mladých

Top 10 všechny stanice (25. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (25. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (25. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (25. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (25. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (25. 2. 2015)
Top 5: ČT art (25. 2. 2015)
Top 5: Nova (25. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (25. 2. 2015)
Top 5: FANDA (25. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (25. 2. 2015)
Top 5: TELKA (25. 2. 2015)
Top 5: Prima (25. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (25. 2. 2015)
Top 5: Prima love (25. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (25. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (25. 2. 2015)
Našli jste v článku chybu?