Hlavní navigace

DoktorKA zamířila na ČT 1 k půl milionu diváků, Kousek nebe publikum příliš neláká

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nový dokumentární cyklus Kmeny lákal na Dvojce především mladší publikum, kde získal podíl necelých 7 %. Oslovil 126 tisíc diváků.

Doba čtení: 2 minuty

Kousek nebe neláká tolik co Pošta pro tebe

Po viditelném propadu nového pořadu DoktorKA, k němuž došlo na ČT 1 minulý týden, si tento formát polepšil a zamířil směrem k půlmilionové hranici. Novinku s Kateřinou Cajthamlovou si nenechalo na Jedničce ujít 455 tisíc diváků při podílu na publiku (share) okolo 13 %. Česká varianta pořadu Modré z neba diváky bohužel pro Českou televizi stále příliš neláká. Včerejší díl si pustilo pouze 388 tisíc diváků s podílem okolo 10 %. Další novinka veřejnoprávního média tak vykazuje mnohem nižší čísla než ve stejném okně dříve Pošta pro tebe. Podíl ČT 1 se pohyboval po celý den nad 12 %.

ÚTERNÍ DATA: Žaneta Show potvrdila pozici propadáku, příliš neoslnila ani novinka Co dům dal

Žádný z nezpravodajských pořadů vysílaných po 20. hodině se ve středu nedostal nad hranici jednoho milionu diváků. Doktoři z Počátků oslovili na Nově 984 tisíc lidí (share 25,48 %; 24,92 % v 15–54). Mezi pořady, které oslovily více než jeden milion diváků, se dostaly Televizní noviny, Sportovní noviny a seriál Ulice. Nova za celý den oslovila 26,09 % publika staršího a 28,42 % publika mladšího. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se podíl stanice pohyboval okolo 30 %. Prima byla ve středu televizní dvojkou a pohybovala se přes den i večer nad 16 %. Nejsledovanějším pořadem se stalo tradičně Prostřeno!

Graf podílu kanálů (4. 3. 2015)
Graf podílu skupin (4. 3. 2015)
Kanály – průměrné podíly (4. 3. 2015)

Kmeny oslovily především mladší publikum

Nový dokumentární cyklus Kmeny, který včera poprvé nasadila Dvojka, oslovil především mladší publikum, kde získal podíl necelých 7 %. Celkově pořad vidělo 126 tisíc diváků (share 4,66 %). Silnou zbraní Dvojky ale byly jiné formáty. Byly to pochopitelně dokumenty vysílané po 20. hodině, kdy nejúspěšnější byla Vůně cizích krajů, která se blížila ke 400 tisícům diváků a její podíl se dostal k téměř 10 %. Podobně na tom byl i cyklus Na cestě 2015. Na Nově Cinema oslovil diváky romantický film Město andělů – 251 tisíc lidí (share 6,85 %; 11,06 % v 15–54). Stanice oslovila tradičně zejména mladší publikum, u starších diváků se podíl pohyboval mezi 4 až 5 %. TV Barrandov vystoupala nad 3 %.

MINULÝ TÝDEN: DoktorKA si pohoršila, v prime time se na ČT 1 propadla o sto tisíc diváků

Top 10 všechny stanice (4. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (4. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (4. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (4. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (4. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (4. 3. 2015)
Top 5: ČT art (4. 3. 2015)
Top 5: Nova (4. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (4. 3. 2015)
Top 5: FANDA (4. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (4. 3. 2015)
Top 5: TELKA (4. 3. 2015)
Top 5: Prima (4. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (4. 3. 2015)
Top 5: Prima love (4. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (4. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (4. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?