Hlavní navigace

Doom-efekt

18. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Doom je bezpochyby oblíbená hra. Natolik oblíbená, že dokonce před lety ve článcích popisujících o mladistvých delikventech autoři hovořili o doom-efektu. A víte co, od pátku se na českém trhu prodává Doom 3. (M&M)

Doom je bezpochyby oblíbená hra. Natolik oblíbená, že dokonce před lety ve článcích popisujících o mladistvých delikventech autoři hovořili o doom-efektu. A víte co, od pátku se na českém trhu prodává Doom 3. (M&M)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).