Hlavní navigace

Dosáhne internetová reklama miliardy?

22. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Výdaje na internetovou reklamu činily minulý rok 760 miliónů korun. Podle Sdružení vydavatelů internetových titulů překonají výdaje příští rok magickou hranici jedné miliardy. Nicméně odhad z minulého roku byl překonán trojnásobně, takže se můžeme dočkat ještě zajímavějších čísel. (České noviny)

Výdaje na internetovou reklamu činily minulý rok 760 miliónů korun. Podle Sdružení vydavatelů internetových titulů překonají výdaje příští rok magickou hranici jedné miliardy. Nicméně odhad z minulého roku byl překonán trojnásobně, takže se můžeme dočkat ještě zajímavějších čísel. (České noviny)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).