Hlavní navigace

DoubleClick Ad Planner přestane fungovat tak jak fungoval doposud

Daniel Dočekal

Špatná zpráva z Some Changes to DoubleClick Ad Planner se začíná projevovat v praxi – DoubleClick Ad Planner přestává zobrazovat odhady (a hlavně odhady vývoje) návštěvnosti u webů tak jak to dělal několik posledních let. Jakkoliv byly tyto odhady zpravidla zatíženy chybami, stále byly užitečným nástroje tam, kde není možné zjistit žádná jiná čísla  (například v otázce vývoje návštěvnost Facebook v ČR).

Špatná zpráva z Some Changes to DoubleClick Ad Planner se začíná projevovat v praxi – DoubleClick Ad Planner přestává zobrazovat odhady (a hlavně odhady vývoje) návštěvnosti u webů tak jak to dělal několik posledních let. Jakkoliv byly tyto odhady zpravidla zatíženy chybami, stále byly užitečným nástroje tam, kde není možné zjistit žádná jiná čísla  (například v otázce vývoje návštěvnost Facebook v ČR).

MIF17

Prozatím funguje Google Trends v základní podobě funguje (příklad srovnávající právě Facebook a trojici českých největších sociálních sítích), ale když se pokusíte podívat na detail například pro Lide.cz, žádná data už nedostanete („Ad Planner could not find GDN data to display for lide.cz“). Srovnávací data v Google Trends přitom už několik měsíců pro některé pohledy zobrazují data pouze do konce června 2012.

Důvodem je to, že samotný DoubleClick Ad Planner se přejmenoval na Google Display Network Ad Planner a bude poskytovat údaje pouze pro weby, které jsou součástí inzertní sítě Google (Google Display Network). Zároveň došlo i ke změně zobrazovaných údajů. 

Našli jste v článku chybu?