Hlavní navigace

Dropbox koupil startup Droptalk, který má službu naučit komunikovat

6. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Droptalk doplnil nabídku webového úložiště o privátní komunikaci. Za startupem stojí lidé z Facebooku a LinkedIn.

Jednoduše a nenápadně. Dropbox se díky Droptalku naučí sdílet linky na svá data pomocí rozšíření v prohlížeči Chrome nebo v blízké budoucnosti i v mobilních telefonech. 

Zároveň budou moci uživatelé v rámci jednotlivých adresářů diskutovat a sledovat aktualizace sdílených souborů. Samozřejmě bude možné přikládat do konverzace třeba fotky nebo jiné soubory.

Dropbox si Droptalk pořídil ještě předtím, než startup stihl vypustit svou službu z bety. Cenu ale ani jedna ze stran neprozradila. Po sérii nákupů startup především z oblasti práce s obrazem každopádně firma odhaluje další část své strategie. Naznačila to už v březnu, kdy koupil první chatovací řešení – Zulip.

Tipy C

Dropbox letos výrazně rozšiřuje svůj záběr. Novinka Harmony mu otevírá dveře do korporací, a to nejen proto, že se naučil pracovat s dokumenty Microsoft Office. Další aplikace mají přibývat, ale i tak je potenciál Office jasně vyčíslený. Podle statistik Microsoftu používá Office každý sedmý člověk na planetě.

Pro fotografy a kameramany připravila firma během dubna službu Carousell, která funguje v podstatě jako „jedno místo pro vzpomínky“. A teď přijde třetí novinka. Víc než 275 milionů uživatelů dostane chat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).