Jednoduše a nenápadně. Dropbox se díky Droptalku naučí sdílet linky na svá data pomocí rozšíření v prohlížeči Chrome nebo v blízké budoucnosti i v mobilních telefonech.
Zároveň budou moci uživatelé v rámci jednotlivých adresářů diskutovat a sledovat aktualizace sdílených souborů. Samozřejmě bude možné přikládat do konverzace třeba fotky nebo jiné soubory.
Dropbox si Droptalk pořídil ještě předtím, než startup stihl vypustit svou službu z bety. Cenu ale ani jedna ze stran neprozradila. Po sérii nákupů startup především z oblasti práce s obrazem každopádně firma odhaluje další část své strategie. Naznačila to už v březnu, kdy koupil první chatovací řešení – Zulip.
Dropbox letos výrazně rozšiřuje svůj záběr. Novinka Harmony mu otevírá dveře do korporací, a to nejen proto, že se naučil pracovat s dokumenty Microsoft Office. Další aplikace mají přibývat, ale i tak je potenciál Office jasně vyčíslený. Podle statistik Microsoftu používá Office každý sedmý člověk na planetě.
Pro fotografy a kameramany připravila firma během dubna službu Carousell, která funguje v podstatě jako „jedno místo pro vzpomínky“. A teď přijde třetí novinka. Víc než 275 milionů uživatelů dostane chat.