Částka neznámá, vyhlídky nadějné. Dropbox dokazuje, že na trhu s on-line úložišti zuří silná konkurence a nedá se spoléhat jen na poměr cena a množství dat. Klíčové začínají být i služby. Teď si pořídil čtyři roky starý startup ze Stanfordu.
Pixelapse poskytuje možnost verzování a spolupráce napříč operačními systémy ve více než padesáti formátech. Samozřejmě počítá s formáty Adobe, a to včetně Graffle a Sketche. V rámci týmové spolupráce umožňuje vizuální porovnávání.
Služba i přes nového majitele pojede dál samotná a bude nabírat nové zákazníky. Podle serveru The Next Web by se měla technologie Pixelapse zakomponovat do útrob Dropboxu během příštího roku. A Pixelapse spolu s Dropboxem slibují vytvoření migračního plánu pro stávající uživatele.
Cena, kterou miliardový startup za další přírůstek ve své stáji zaplatil, nebyla zveřejněna. Každopádně už jde o druhou letošní akvizici. Minulý týden si totiž firma pořídila israelský CloudOn. Firma, která od investorů získala už 1,1 miliardy dolarů, tak pokračuje v expanzi, kterou rozjela loni.
Zlomovým měsícem byl pro Dropbox loňský duben, kdy se firma významně rozkročila do nových směrů. Začala spolupracovat s Microsoftem a zakomponovala podporu formátů kancelářského balíku Office a spustila službu Carousell, která zavedla firmu do zatím neprobádaných vod správy a úprav fotek. Kromě toho se na loňském nákupním seznamu objevil třeba startup na sférické 3D fotky Bubbli nebo komunikační Droptalk.