Hlavní navigace

Druhý kanál Markízy může být určen i pro Českou republiku

18. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

18. 8. 2009

Nový kanál slovenské Markízy s názvem TV Doma může být určen v dlouhodobém horizontu i pro český trh. Naznačuje to jeho jazykově neutrální název i to, že se v něm nevyskytuje přímo značka Markízy. Uvádí to server RadioTV.sk. Markíza s Novou mají dlouhodobě nařízenou spolupráci. Jejich majitel bude určitě chtít ušetřit všude tam, kde to bude alespoň trochu možné, uvádí web.

Označení Doma zní neutrálně pro český i slovenský trh a není důvod, aby Markíza svůj kanál nenabídla i za hranicemi, zvláště když se očekává, že část produkce bude vysílat i v češtině, jako například původní novácký seriál Ulice nebo některé telenovely. RadioTV si všímá i nerealizovaného konceptu ženského kanálu televize Prima, který měl nést název Prima Klub. Vedení české komerční dvojky ale od tohoto záměru na čas upustilo a odborníkům z branže není úplně jasné, proč, dodává web.

Prima se místo realizace levnějšího a zčásti reprízového kanálu pro ženy rozhodla upřednostnit nákladný projekt televize pro muže – Prima Cool. Do COOL TV hodlá investovat až tři miliardy zatímco ženskou Primu Klub posouvá až na rok 2012.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.