Hlavní navigace

Druhý kanál Primy se zaměří na muže, tvrdí týdeník Marketing&Media

9. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

9. 2. 2009

Prima 2, pracovní název nového kanálu české komerční dvojky, o kterém proniklo na veřejnost zatím minimum zpráv, bude zaměřen na muže. Vyplývá to z informací, které má k dispozici redakce týdeníku Marketing&Media. Ta čerpala z materiálů, jež jsou dostupné reklamním agenturám. Podle nich je nový kanál Primy prezentován pod označením Cool a jeho cílovou skupinou mají být muži ve věku od 20 do 40 let. Zaměření programu by odpovídalo i nedávným slovům ředitele televize Marka Singera, který Lidovým novinám řekl, že by na této televizi mohl běžet např. seriál Hrdinové.

KL21

Co se týká ceny reklamy, tak ta ještě není přesně určena, ale podle obchodního ředitele Primy Martina Konráda by se měla pohybovat pouze mezi pěti až osmi tisíci korunami. K zařazení stanice do peoplemetrového měření by mělo dojít po třech měsících od jejího startu. Jako nejpravděpodobnější se podle M&M pro něj jeví začátek dubna. Krok Primy zaměřit kanál na muže, by nebyl žádným překvapením. Prima klub, třetí program české komerční dvojky, bude naopak cílený na ženy. Licenci získal již loni v červnu.

ČTĚTE TAKÉ:
Ředitel Primy pro LN: Druhý kanál spustíme do dubna
Prima nechce komentovat, jak se bude jmenovat její bonusový program

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.