Krátce po deváté hodině začaly v kině Lucerna další Milníky digitální televize, na které zavítal i generální ředitel televize Nova Petr Dvořák. Ten připomněl heslo, které neustále česká komerční jednička propagovala, a to My jsme to říkali. Myslel tím např. to, že s digitalizací přijde vyšší kvality. HDTV je hudbou budoucnosti a je to to, co bude motivovat lidi ke koupi nových televizorů,
konstatoval Dvořák.
Ten také upozornil na to, že Nova propagovala, aby se nedělaly změny během přechodu na digitální vysílání. Říkali jsme, že pravidla jsou stanovena, tak je nechte být,
řekl generální ředitel Novy. Celá informační kampaň měla být udělána také tak, aby většina informací o digitalizaci přicházela z televizí. Byl bych rád, kdybychom se z tohoto poučili pro další kroky,
dodal. Dvořák také řekl, že by byl rád, kdyby se koncept 1:1 vyhodnotil a řeklo se, zdali peníze, které do kampaně šly, vyšly také ven.
My jsme vypnuli v Praze, ale to, že nás diváci přestali vidět v Berouně nebo u Turnova, není náš problém,
konstatoval Petr Dvořák z Novy. Všichni by podle něj měli brát digitalizaci seriózně a Nova není tak, která tento proces zdržuje. Je důležité se podívat zpět a poučit se z chyb, které jsme udělali,
prohlásil na závěr svého vystoupení generální ředitel české komerční jedničky, televize Nova.