Hlavní navigace

DVTV vybrala 750 tisíc za necelé dva dny, láká na podcasty či přepisy

David Slížek

Daniela Drtinová či Martin Veselovský s vámi udělají drsný rozhovor bez slitování. Když se stanete podporovateli DVTV na Startovači.

AKTUALIZACE 2.6. 11:45 – První milník, vybraných 750 tisíc Kč, se DVTV na Startovači podařilo pokořit za jeden den a necelých 15 hodin.

Původní text zprávy:

Crowdfundingová kampaň internetové televize DVTV, o které jsme psali minulý týden, v neděli v 21:00 začala. O dvanáct hodin později (v 9:00 ráno) má tým kolem moderátorů Daniely Drtinové a Martina Veselovského od více než 380 přispěvatelů vybráno přes 326 tisíc Kč. To je skoro polovina (44 %) z nejnižší cílové částky, kterou má DVTV stanovenu. Prvních 222 tisíc přitom zvládla za dvě hodiny od startu kampaně.

Pokud se vybere 750 tisíc Kč, získají přispěvatelé zvukové podcasty rozhovorů, při překonání hranice 1,25 milionu pozve přispěvatele na roadshow v regionech, při kterých povede rozhovory přímo před diváky, a pokud vybere více než dva miliony, slibuje textové přepisy rozhovorů v magazínu DVTVinterview.

Dvacítce uživatelů, kteří si budou ochotni zaplatit 24 tisíc Kč, navíc nabízí speciální živý stream z natáčení rozhovorů. A za 100 tisíc se může divák stát na rok sponzorem DVTV a jeho jméno se bude objevovat v titulcích. 

EBF17_Cupr

Součástí kampaně jsou také nabídky půlročního (990 Kč) či ročního (1620 Kč) předplatného DVTV, mezi odměnami je i hrneček s logem DVTV či zápisník s věnováním obou moderátorů, dvouhodinový běžecký trénink s Veselovským nebo večeře s Drtinovou. K nejdražším odměnám (20 tisíc Kč) patří i to, že moderátoři s přispěvatelem natočí „drsný rozhovor bez slitování“.

DVTV chce vybrané peníze použít zejména na rozšíření týmu spolupracovníků. „Dnes máme na rešerše jednoho člověka, a to se v podstatě nedá zvládat,“ řekl Lupě Veselovský. Projekt funguje na základě fixní částky, kterou firma provozující DVTV dostává od vydavatelství Economia. To zainvestovalo start projektu a u publikovaných videí prodává reklamu.

Našli jste v článku chybu?