Hlavní navigace

Edwards přejmenován na bbKontext

Tomáš Hodboď

1. února byl přejmenován český systém kontextové reklamy Edwards na bbKontext. Společnost Internet Billboard s.r.o. se tak chce vyvarovat podobnosti s Google AdWords. Byly sice představeny některé nové funkce a zjednodušeno uživatelské rozhraní, ale většímu rozšíření stále brání nutnost registrace do výměnné sítě BillBoard.cz. Za odkliknutí textové reklamy se tedy provozovatelům serverů neplatí, ale započítávají se jim pouze kredity.

Doba čtení: do minuty

Sdílet

1. února byl přejmenován český systém kontextové reklamy Edwards na bbKontext. Společnost Internet Billboard s.r.o. se tak chce vyvarovat podobnosti s Google AdWords. Byly sice představeny některé nové funkce a zjednodušeno uživatelské rozhraní, ale většímu rozšíření stále brání nutnost registrace do výměnné sítě BillBoard.cz. Za odkliknutí textové reklamy se tedy provozovatelům serverů neplatí, ale započítávají se jim pouze kredity.