Hlavní navigace

eTarget spouští remarketingovou inzerci

Patrick Zandl

Reklamní síť Etarget spustila novou službu Inteligentní reklamy Retarget, která je do jisté míry obdobou služby AdWords Remarketing. Reklama Retarget provází lidí, kteří již navštívili web inzerenta, po více než 1000 českých stránkách. Produkty nebo služby inzerenta návštěvníkovi připomíná až do momentu, kdy je rozhodnutý koupit je nebo se o nich více dozvědět.

Reklamní síť Etarget spustila novou službu Inteligentní reklamy Retarget, která je do jisté míry obdobou služby AdWords Remarketing. Reklama Retarget provází lidí, kteří již navštívili web inzerenta, po více než 1000 českých stránkách. Produkty nebo služby inzerenta návštěvníkovi připomíná až do momentu, kdy je rozhodnutý koupit je nebo se o nich více dozvědět.

„Firmy měsíčně investují do reklamy nemalé prostředky, aby zvýšily návštěvnost svých stránek. Podle průzkumů až 98 procent návštěvníků ale při první návštěvě nenakoupí. Proto je třeba pracovat s nimi dál a motivovat je k další návštěvě,“ řekl Josef Kovář, Country Manager, Etarget Česká Republika.

CIF17_Williams1

Cena je podobná jako u klasické kontextové reklamy. Novinkou jsou balíčky Mikro a Mini, které jsou určeny méně zkušeným inzerentům. Za 175, resp. 650 Kč bez DPH měsíčně získají Retarget kampaň včetně vytvoření reklamního odkazu a potřebného kreditu. 

O remarketingové reklamě, jejích rizicích a výhodách jsme psali ve článku AdWords Remarketing: nový způsob online reklamy.

Našli jste v článku chybu?