Na konferenci SuperNova 2006 představila společnost Ingenio zajímavou službu: zprostředkování prodeje informací skrze telefon a/nebo e-mail či web. Zatímco jiná již existující služba Ingenia pod názvem Keen funguje jako „trh přátel na telefonu“, Ether slouží spíše pro konzultanty či experty, kteří by rádi prodávali své rady či informace bez nutnosti shánět pro ně zájemce. Jednoduše si zvolí číslo a dobu, po kterou na něm budou přijímat hovory a hlavně cenu, za kterou budou svůj čas prodávat. Číslo si pak mohou dát na vizitku či web a zájemci o informace či konzultaci si před jeho vytočením musí předplatit jejich čas (bližší popis hledejte na webu Etheru). Ether se tak staví do přímé konkurence již existujícího projektu Click4Advisor.com.
Prodávat můžete i obsah na webu či v e-mailu. Pravidla Etheru se však nezmiňují o případu, kdy jeden kupující následně přeprodá získané informace za nižší cenu více jiným zájemcům…