Hlavní navigace

Eurosport projde nejvýznamnější proměnou vizuálu za posledních dvacet let

12. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Eurosport prošel v posledních měsících významnou proměnou. Jsem rád, že tato změna bude nyní viditelná i na televizní obrazovce,“ uvedla generální ředitelka Discovery Networks.

Panevropský sportovní kanál Eurosport se dočká zítra poprvé po dvaceti letech významné změny vizuální identity, a to včetně samotného loga. Eurosport ponese nově označení Eurosport 1. Podobná změna nastala nedávno i na česko-slovenském trhu, kdy byla Nova Sport přeformátována na Nova Sport 1 a doplnil ji tematický program Nova Sport 2. Významná vizuální proměna souvisí s plným převzetím tohoto televizního gigantu společností Discovery Networks. Česká pobočka proměnu Eurosportu prozatím nekomunikovala, veškeré informace už se však objevily v oficiální tiskové zprávě.

K TÉMATU: Tajemné video slibuje příchod nového Eurosportu

MMF24

Eurosport prošel v posledních měsících významnou proměnou. Jsem rád, že tato změna bude nyní viditelná i na televizní obrazovce, uvedla generální ředitelka Discovery Networks Susanne Aigner-Drews. Eurosport udělal obrovský pokrok ve vývoj a vizuál, který používáme nyní, již není aktuální, doplnil svou kolegyni marketingový šéf Discovery Peter Wunner. Pozorní čtenáři si jistě všimnou, že nová identita panevropských kanálů se posunula právě směrem k rodině Discovery. Na českém trhu působí i řada dalších zahraničních značek, mimo jiné Sport.TV, Golf Channel a další.

Video k proměně panevropské televize je k dispozici zde.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).