Hlavní navigace

Eurotel bude vydělávat na touze po slávě

20. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Eurotel chce využít popularity televizní soutěže Česko hledá SuperStar a bude svým klientům na mobilních telefonech nabízet multimediální služby s touto tématikou. Součástí nabídky budou třeba písničky finalistů ke stažení na mobil či chatování se soutěžícími. Snad z toho něco budou mít i ti chudáci, na jejichž touze něco dokázat už teď profituje Nova a BMG. (M&M)

Eurotel chce využít popularity televizní soutěže Česko hledá SuperStar a bude svým klientům na mobilních telefonech nabízet multimediální služby s touto tématikou. Součástí nabídky budou třeba písničky finalistů ke stažení na mobil či chatování se soutěžícími. Snad z toho něco budou mít i ti chudáci, na jejichž touze něco dokázat už teď profituje Nova a BMG. (M&M)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).