Hlavní navigace

Express se dvěma "s" od IBM pro malé podniky

21. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

IBM začíná bojovat o trh softwaru pro malé a střední firmy. Pro tento segment proto IBM připravila asi padesát programů, které bude nabízet pod značkou Express. IBM bude produkty pro menší firmy nabízet za nižší cenu především v oblastech jako řízení vztahů se zákazníky a dodavateli, řízení cyklu výrobků a podobně. (ČN)

IBM začíná bojovat o trh softwaru pro malé a střední firmy. Pro tento segment proto IBM připravila asi padesát programů, které bude nabízet pod značkou Express. IBM bude produkty pro menší firmy nabízet za nižší cenu především v oblastech jako řízení vztahů se zákazníky a dodavateli, řízení cyklu výrobků a podobně. (ČN)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.