Pokud vám nestačí zhruba 12% přátel, kteří ve skutečnosti vidí vaše příspěvky na Facebooku, budete mít nyní možnost jich „zasáhnout“ podstatně více. Ovšem za předpokladu, že si zaplatíte. „Highlight“ (zvýraznění) jednoho příspěvku vás přijde pravděpodobně na dva dolary.
Podobnou funkčnost by měly nabízet i firemní profily, tedy Stránky (Pages). Ty mají prakticky shodný problém, příspěvky Stránky jsou ukazovány pouze nízkému procentu fanoušků, stejně jako je tomu u příspěvků uživatelů a jejich přátel. Nízkou míru zviditelnění má na svědomí filtrace Facebooku, které jsou založeny na „sociálních vazbách“. A fungují hlavně tak, že čím méně jste vidět, tím méně vás Facebook bude ukazovat ostatním.
U firemních stránek lze lepší viditelnosti dosáhnout snahou o vysokou míru zapojení fanoušků. Ve skutečnosti to vede k tomu, že se firemní stránky mění v nikdy nekončící tok vtipů, vtipných videí, kvízů, zábavných otázek a vůbec jakýchkoliv pokusů o co největší počet líbí či komentářů.
Zdroj: Pay To “Highlight” Your Facebook Status Updates To More Friends – A Reckless New Ads Test