Hlavní navigace

Facebook letos překoná Yahoo v prodeji displejové reklamy

2. 3. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle prognózy, kterou zveřejnil server eMarketer.com, zvýší letos sociální síť Facebook příjmy z displejové reklamy ve Spojených státech o více než 80 procent na 2,19 miliardy dolarů. Stane se lídrem trhu a odsune tak na druhou příčku dosud vedoucí Yahoo. To loni získalo 16,1 procent z celkového objemu dolarů investovaných ve Spojených státech do displejové reklamy, Facebook držel 13,6 procent.

Podle prognózy, kterou zveřejnil server eMarketer.com, zvýší letos sociální síť Facebook příjmy z displejové reklamy ve Spojených státech o více než 80 procent na 2,19 miliardy dolarů. Stane se lídrem trhu a odsune tak na druhou příčku dosud vedoucí Yahoo. To loni získalo 16,1 procent z celkového objemu dolarů investovaných ve Spojených státech do displejové reklamy, Facebook držel 13,6 procent.

Letos by se ale měl Facebook vyhoupnout na 21,6 procent a Yahoo by podle prognózy mělo růst jen nepatrně na 16,4 procent. Podle Davida Hallermana, hlavního analytika eMarketeru, Yahoo příští rok odsune na třetí příčku Google.

Zdroj: eMarketer.com

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).