Hlavní navigace

Facebook rozšiřuje svou reklamní síť na mobilní web

27. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sociální síť řeší s vydavateli a tvůrci obsahu, jak prodávat reklamu na mobilních stránkách.

Další peníze z reklamy. Facebook hledá neustále nové cesty, jak prorůst do okolního internetu a zpeněžit své reklamy. V rámci služby Audience Network už prodává reklamu v mobilních aplikacích, ale teď chce inzeráty protlačit i do mobilních verzí webů. O novince informoval deník Wall Street Journal.

„Když jsme řešili reklamu v aplikacích, připomínali nám vydavatelé důležitost právě i jejich mobilních webů,“ tvrdí deníku viceprezident Facebooku pro reklamu Brian Boland.

Loňská studie comScore tvrdí, že provoz webů pětadvaceti sledovaných vydavatelství tvoří 93 procent návštěvníků z mobilního prohlížeče a jen sedm procent z aplikací. 

MMF24

Reklamy umožní Facebook zacílit na jednotlivé skupiny, stejně jako tomu je třeba u inzerátů pro mobilní aplikace. Z pohledu formátů půjde o typické bannery, které ale budou moci vydavatelé uzpůsobovat podle svého obsahu a vzhledu.

Facebook said native formats make up more than 80% of the impressions across the Audience Network today and perform up to seven times better than standard banner formats.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).