Další peníze z reklamy. Facebook hledá neustále nové cesty, jak prorůst do okolního internetu a zpeněžit své reklamy. V rámci služby Audience Network už prodává reklamu v mobilních aplikacích, ale teď chce inzeráty protlačit i do mobilních verzí webů. O novince informoval deník Wall Street Journal.
„Když jsme řešili reklamu v aplikacích, připomínali nám vydavatelé důležitost právě i jejich mobilních webů,“ tvrdí deníku viceprezident Facebooku pro reklamu Brian Boland.
Loňská studie comScore tvrdí, že provoz webů pětadvaceti sledovaných vydavatelství tvoří 93 procent návštěvníků z mobilního prohlížeče a jen sedm procent z aplikací.
Reklamy umožní Facebook zacílit na jednotlivé skupiny, stejně jako tomu je třeba u inzerátů pro mobilní aplikace. Z pohledu formátů půjde o typické bannery, které ale budou moci vydavatelé uzpůsobovat podle svého obsahu a vzhledu.
Facebook said native formats make up more than 80% of the impressions across the Audience Network today and perform up to seven times better than standard banner formats.