Facebook rozšiřuje svou reklamní síť na mobilní web

27. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Sociální síť řeší s vydavateli a tvůrci obsahu, jak prodávat reklamu na mobilních stránkách.

Další peníze z reklamy. Facebook hledá neustále nové cesty, jak prorůst do okolního internetu a zpeněžit své reklamy. V rámci služby Audience Network už prodává reklamu v mobilních aplikacích, ale teď chce inzeráty protlačit i do mobilních verzí webů. O novince informoval deník Wall Street Journal.

„Když jsme řešili reklamu v aplikacích, připomínali nám vydavatelé důležitost právě i jejich mobilních webů,“ tvrdí deníku viceprezident Facebooku pro reklamu Brian Boland.

Loňská studie comScore tvrdí, že provoz webů pětadvaceti sledovaných vydavatelství tvoří 93 procent návštěvníků z mobilního prohlížeče a jen sedm procent z aplikací. 

MM Influenceři

Reklamy umožní Facebook zacílit na jednotlivé skupiny, stejně jako tomu je třeba u inzerátů pro mobilní aplikace. Z pohledu formátů půjde o typické bannery, které ale budou moci vydavatelé uzpůsobovat podle svého obsahu a vzhledu.

Facebook said native formats make up more than 80% of the impressions across the Audience Network today and perform up to seven times better than standard banner formats.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).