Harry Potter porazil u mladších diváků První republiku
V přímém souboji s historickým seriálem První republika úvodní část nové řady reality show Farmář hledá ženu nepropadla, ale ani neudělala žádná závratná čísla. Na Primě si ji pustilo 456 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 11,3 %. Šlo o pátý nejsledovanější pořad televize. První republiku na Jedničce si nenechalo ujít 1,469 milionu diváků (share 36,4 %). Oproti úvodnímu dílu jich přišla o 170 tisíc. Lépe než úvodní části Farmáře se vedlo Harry Potterovi na Nově, respektive části s podtitulem Tajemná komnata z roku 2002. Pustilo si ji 702 tisíc diváků (share 20,09 %). U mladších diváků film překročil podíl 32 %.
ČTVRTEČNÍ DATA: Repríza Vyprávěj si proti Ordinaci polepšila na víc než 700 tisíc diváků
Své vítězství v prime time z minulého týdne Jednička neobhájila a s Novou si naopak prohodila pozice. Zatímco ČT 1 oslovila v hlavním vysílacím čase 25,58 % publika, u komerční jedničky to bylo 27,28 %. Ještě viditelnější vítězství Novy bylo v celodenním podílu u dospělého publika, kdy dosáhla hodnoty necelých 26 % a Jednička se přehoupla přes 17 %. Pozici trojky na trhu obsadila Prima s share za pátek 13,74 % a přibližně o půl procentního bodu méně měla v prime timu. Nejsledovanějším pořadem televize se stala kulinářská show Prostřeno!, na niž se podívalo 731 tisíc diváků (share 24,99 %).
TV Barrandov u diváků 15+ nad Novou Cinema
O šest desetin procentního bodu nad Novou Cinema skončila plnoformátová televize Barrandov, ovšem pouze u publika staršího 15 let. Stanice za to může poděkovat především úspěchu primetimového filmu Milionový brouk, na kterou se podívalo 242 tisíc diváků (share 6,36 %). Ve stejnou dobu vysílaný snímek Ve jménu Angela oslovil 185 tisíc diváků (share 4,74 %). Podíl obou filmů u diváků ve věku od 15 do 54 let byl téměř vyrovnaný. Milionový brouk dosáhl necelých 6 %, Ve jménu vlasti 5,64 %. Celodenní podíl Barrandova byl 4,47 %, Nova Cinema oslovila 3,84 % publika.
MINULÝ TÝDEN: První republika odstartovala rekordně: ČT 1 porazila Novu, lídrem byla po celý prime time
263 tisíc diváků přilákal k obrazovkám seriál Námořní vyšetřovací služba na Primě Cool, konkrétně její část od 21:18. Stanici přinesla podíl 7,1 % u diváků starších 15 let a 7,5 % u mladšího publika. Prima love tentokrát skončila pod sto tisícem diváků, ale nad tuto hranici se dostala se 104 tisíci diváky (share 3,67 %) Prima Zoom s předprimetimovým dokumentem Vetřelci dávnověku. Na Dvojce byl nejúspěšnější český snímek Mamas & Papas – 163 tisíc diváků (share 6,02 %). Události na nenechalo na ČT 24 ujít 134 tisíc diváků (share 3,72 %) a Tipsport extraligu na ČT Sport 134 tisíc diváků (share 2,82 %). Stotisícovou hranici překročil i Pat a Mat na Déčku – 106 tisíc diváků (share 4,57 %; 8,07 % u publika 15–54).