Dnešní deník Právo přináší rozhovor s Fero Feničem, který je mimo dokumentaristy a režiséra také hlavní postavou budoucí digitální televize Febio TV. V něm nastiňuje své plány a tvrdí, že rozhodně nebude kopírovat Novu, nebo hrát dechovku pro důchodce. Kdybych měl stanici charakterizovat příslovci, chceme být inovativní, tvořiví, překvapující, čilejší nebo odvážní,
řekl v rozhovoru pro deník Právo. Fenič vytýká současným českým televizím usedlost, monotónnost a nenápaditost. Je z nich cítit únava,
dodává.
Vedení televize zatím neuvažuje o velkých seriálech a neplánuje ani významnější využívání archivních fondů České televize. Hodláme být leaderem progresivnosti, stanicí, kde diváci najdou novinky, které nikde jinde nemají,
naznačil Fenič. Televize chystá také nové logo, které bude vycházet ze známého loga studia Febio.
Se stávajícími televizemi nechceme soutěžit, protože budeme hledat vlastní cestu. Nepůjde nám jen o množství diváků, ale rádi bychom oslovili především ty, kteří chtějí a hledají vyšší kvalitu života,
přiblížil cílovou skupinu Fenič.
Febio TV nechce být žádným „béčkem“ Novy nebo Primy. Nevnímá je totiž jako svoje měřítko. Určitou inspiraci však vidí Fenič v německém PRO 7, francouzské M6 nebo britském Channel 4. Televize bude dle deníku potřebovat na rozjezd kolem 1,5 miliardy korun. Původně se počítalo s financováním společností Arca Capital Bohemia, jenže teď Fenič kvůli posílení investice jedná ještě s dalšími investory,
dodává deník.