FedCup na ČT Sport se blížil k 700 tisícům diváků, jeho podíl vyskočil nad 20 %

16. 11. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Zpravodajská Čtyřiadvacítka se už vrátila po pátečních teroristických útocích v Paříži do normálu. Nejsledovanější byly Otázky Václava Moravce.

ČT Sport u mladšího publika jedničkou ČT

Rekordní sledovaností se mohl včera v době od 11:30 do 20:33 pochlubit sportovní kanál České televize. Díky FedCupu, v němž se proti sobě postavily české a ruské tenistky, zaujal 675 tisíc diváků. V obou diváckých skupinách se přímý přenos přehoupl přes dvacetiprocentní podíl na publiku (share). U publika v kategorii 15+ to bylo 22 %, ve skupině 15–54 dokonce 23 %. Přestože na ČT Sport se nad hranici sta tisíc diváků dostal jediný pořad, kterým byl právě FedCup, díky jeho vysoké sledovanosti si stanice držela přes den share v obou diváckých skupinách okolo 14 %.

SOBOTNÍ DATA: ČT 24 v sobotu sledovanější než Prima, teror v Paříži zvedl její celodenní podíl nad 10 %

Zpravodajská Čtyřiadvacítka se už vrátila po pátečních teroristických útocích v Paříži do normálu. Jejím nejsledovanějším pořadem se tak staly tradičně Otázky Václava Moravce, a to jak jejich první, tak i druhá část. Celodenní share kanálu ČT 24 byl necelých 5 %. Okolo 4 % se po celý den pohybovala Dvojka. Jejím nejsledovanějším pořadem byl po 20. hodině s 224 tisíci diváky (share 5,26 %) film Sbohem, příteli. Osmiprocentního podílu dosáhl druhý díl Návštěvníků. Necelých 5 % publika dosáhla TV Barrandov, jejíž pořady po 20. hodině se do TOP 5 stanice vůbec nedostaly.

Graf podílu kanálů (15. 11. 2015)
Graf podílu skupin (15. 11. 2015)
Kanály – průměrné podíly (15. 11. 2015)

Četnické humoresky stále vedou nedělní večer

Nedělní večer patří i nadále Četnickým humoreskám. Včerejší díl si nenechalo na Jedničce ujít 1,132 milionu diváků (share 25,88 %). SuperStar vidělo na Nově 896 tisíc diváků (share 24,37 %). Právě mladší publikum preferuje pěveckou show nad úspěšným seriálem České televize. SuperStar měla v kategorii 15–54 share 27,38 % a navíc se vysílá po dobu přibližně dvou a půl hodin. Četnické humoresky se mohly pochlubit podílem 20,88 %. Vinaře vidělo něco málo přes 700 tisíc diváků (share 16,22 %; 17,65 % v 15–54).

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

MINULÝ TÝDEN: Bezdružice klesly o další desítky tisíc diváků, propadly se pod dvousettisícovou hranici

Nova byla v neděli nejsledovanější televizí s výjimkou celodenního podílu u dospělého publika, kde ji porazila Jednička. Nedělní share Novy se dostal na hodnotu 16,57 % v kategorii 15+, 20,21 % v 15–54. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se komerční televize pohybovala nad 23 % a u mladšího publika nad 26 %. Dvojkou trhu byla s celodenním share u dospělého publika večer Jednička díky hodnotě 20,41 %. Trhovou trojkou se stala s podílem 10,59 % Prima, večer vykázala 13,33 %.

Top 10 všechny stanice (15. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (15. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (15. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (15. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (15. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (15. 11. 2015)
Top 5: ČT art (15. 11. 2015)
Top 5: Nova (15. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (15. 11. 2015)
Top 5: FANDA (15. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (15. 11. 2015)
Top 5: TELKA (15. 11. 2015)
Top 5: Prima (15. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (15. 11. 2015)
Top 5: Prima love (15. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (15. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (15. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (15. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (15. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (15. 11. 2015)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).