UVNITŘ TABULKA Pondělní finálový večer druhé řady Česko Slovenské SuperStar sledovalo na televizi Nova méně diváků než reprízu seriálu Četnické humoresky na prvním programu České televize. A to nejen v širší cílové skupině všech dospělých diváků, ale i mezi mladšími diváky od 15 do 54 let, na které Nova prodává reklamu. V této cílové skupině vidělo SuperStar v průměru 587 tisíc diváků při podílu na publiku 27,08 procenta, Četnické humoresky 648 tisíc diváků s podílem 30,48 procenta.
TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů Česko Slovenské SuperStar 2011 na Nově a Markíze
V absolutních číslech vidělo pondělní SuperStar v průměru 918 tisíc dospělých diváků (podíl 21,18 procenta), zatímco Četnické humoresky 1,28 milionu diváků při podílu 30,28 procenta. Před SuperStar se dostal i seriál Cesty domů, který ve stejný čas od 20 hodin vysílala televize Prima. Vidělo jej průměrně 949 tisíc dospělých diváků, což Primě stačilo na podíl 22,01 procenta.