Pěkný kus z koláče sledovanosti si v neděli večer ukrojila německá veřejnoprávní televize ARD. Na finále fotbalového Eura 2008 se dívalo v průměru 25,96 milionu diváků. Lidé, kteří jsou v tomto počtu započteni, sledovali nejen samotný duel, kdy domácí tým prohrál se Španělskem, ale i slavnostní ceremoniál s předáním poháru vítězům. Přenos z vídeňského Ernst Happel Stadionu sledovalo 79,8 % všech diváků, kteří byli v tu dobu u obrazovky.
Hru samu o sobě vidělo v průměru neuvěřitelných 28,05 milionu diváků starších tří let a podíl na trhu činil 82 %. V hlavní cílové skupině 15+, na kterou v České republice prodává většina televizí reklamu, šlo o 11,81 milionu diváků a 85% podíl na trhu. Pokud jde o podíl muži-ženy, dívalo se 13,65 milionu žen ve věku nad 14 let a 12,62 milionu mužů. Pro porovnání s Českou republikou, která má 10 milionů obyvatel, žije v Německu přes 80 milionů obyvatel. Na Primě vidělo finále Eura 1,21 milionu diváků.
Zdroj: tv-ratings.de