Hlavní navigace

Firefox 4 má problém s přihlašováním do IB Poštovní spořitelny

6. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Prohlížeč Mozilla Firefox 4 má problémy s přihlašováním do Internetového Bankovnictví Poštovní Spořitelny. Problém se projevuje tak, že uživatelé nejsou schopni se do IB přihlásit. ČSOB o problémech ví a pracuje na řešení. Dle ČSOB tento problém nemá vliv na bezpečnost. Postiženým zákazníkům ČSOB radí následující:

Prohlížeč Mozilla Firefox 4 má problémy s přihlašováním do Internetového Bankovnictví Poštovní Spořitelny. Problém se projevuje tak, že uživatelé nejsou schopni se do IB přihlásit. ČSOB o problémech ví a pracuje na řešení. Dle ČSOB tento problém nemá vliv na bezpečnost.

Postiženým zákazníkům ČSOB radí následující:

– vypnout parser HTML5: přepnout preferenci html5.enable na false – podrobný popis vypnutí viz. níže „nastavení html5 preference“
- smazat cache v menu „nástroje – vymazat nedávnou historii“.
- znovu načíst přihlašovací stránku ib24.csob.cz (F5)
- restart Firefox není nutný

nastavení html5 preference: – přejít na adresu about:config – v okénku filtr zadat html5 – nalézt nastaveni html5.enabled – dvakrát poklepat – hodnota by pak měla být nastavena na false a řádka by měla být zobrazena tučným písmem

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).