Hlavní navigace

internet banking

Česká spořitelna spustila mobilní bankovnictví i pro firmy

Firemní klientele se dostává mobilní aplikace internetového bankovnictví více než dva roky poté, co banka přišla se svým prvním mobilním internetbankingem.

Martin Vyleťal

30. 7. 2014 17:09
| 3

mBank spustí v pondělí nové internetové bankovnictví, chystá i mobilní aplikace

Nejdříve budou do nového systému převedeni ti, kteří o to sami požádali. Současné internetové bankovnictví bude fungovat do konce dubna.

Martin Vyleťal

4. 2. 2014 11:00
Aktuálně

Komerční banka dostala kvůli úniku dat od ÚOOÚ pokutu 1,8 milionů korun

Úřad udělil pokutu za incident, kdy se jeden z klientů díky chybě v zabezpečení aplikace dostal k datům zájemců o produkty penzijního fondu KB. Banka se proti pokutě neodvolala.

Martin Vyleťal

17. 12. 2013 6:30

mBank mění logo a v únoru nabídne nové internetové bankovnictví

Na zákazníky čekají nové funkce včetně vyhledávače či propojení s Facebookem. Na první pohled zaujme design, který se radikálně odlišuje od dosud užívaných tabulkových přehledů.

Martin Vyleťal

27. 11. 2013 15:43

ÚOOÚ zahájí správní řízení s penzijním fondem Komerční banky

Kontrola, kterou Úřad ve firmě provedl, odhalila porušení povinnosti vyplývající ze zákona o ochraně osobních údajů. Fondu hrozí až milionová pokuta.

Martin Vyleťal

10. 10. 2013 12:23
| 1

Komerční banku postihl výpadek internetového bankovnictví

Klienti banky se ke svým účtům prostřednictvím online aplikace nemohli dostat více než čtyři hodiny. Provoz se podařilo obnovit okolo druhé hodiny odpoledne.

Martin Vyleťal

1. 10. 2013 17:38

Českou spořitelnu postihl dopoledne výpadek internetového bankovnictví

Uživatelé internetbankingu České spořitelny měli dnes dopoledne problém připojit se ke svým účtům. Pro některé byla služba nedostupná, jiní se potýkali s delší odezvou.

Martin Vyleťal

24. 7. 2013 15:08

Komerční banka má od rána problémy s internetovým bankovnictvím

Klienti Komerční banky mají od dnešních ranních hodin problémy přihlásit se ke svému účtu prostřednictvím internetového bankovnictví. Důvody jsou technické a na jejich odstranění intenzivně pracujeme. Bohužel v tuto chvíli nemohu odhadnout, kdy bude přístup do aplikací plně funkční. Všem našim klientům se za případné potíže velmi omlouváme a děkujeme za pochopení, uvedla Monika Klucová, tisková mluvčí banky.

Martin Vyleťal

2. 1. 2013 13:30

Zuno bank má novou mobilní aplikaci internetového bankovnictví

Novou mobilní aplikaci pro platformy Android a iOS mají k dispozici klienti Zuno bank. Vedle standardních funkcí, jako jsou přehled plateb či zadání příkazu, nabízí aplikace vyhledávání pobočky, bankomatu jakékoliv banky nebo pošty pomocí augmentované reality. Podobně jako například mobilní aplikace od České spořitelny obsahuje aplikace Zuno bank skener faktur a složenek, kdy aplikace pomocí OCR vyfotí fakturu či složenku, identifikuje potřebné údaje a automaticky vyplní příkaz k úhradě.…

Martin Vyleťal

28. 11. 2012 11:53
| 2

Internetové bankovnictví Fio banky má po víkendové odstávce problémy

Někteří zákazníci Fio banky mají problém přihlásit se do internetbankingu. Banka o víkendu pracovala na úpravě systému, plánovaná odstávka měla ale skončit v neděli ve 23 hodin. Přesto i dnes dopoledne nefunguje internetbanking úplně optimálně. Autor: Janusz Bubik V průběhu tohoto víkendu došlo z důvodu údržby k plánované a avizované odstávce Internetbankingu. Nyní je aplikace klientům k dispozici, z důvodu vyšší aktivity klientů a zpracování víkendových procesů však v průběhu dnešního…

Martin Vyleťal

24. 9. 2012 10:51
| 3

Mobilní aplikace internetového bankovnictví České spořitelny pro Android bude k dispozici od listopadu

Česká spořitelna nabídne svým klientům aplikaci mobilního bankovnictví pro platformu Android. Ke stažení by měla být od listopadu. V únoru přitom Česká spořitelna začala nabízet aplikaci mobilního bankovnictví pro platformu iOS. Už tehdy však zástupci banky uvedli, že v případě zájmu zvažují vytvoření aplikace pro Android a Windows Phone.

Martin Vyleťal

9. 7. 2012 11:44

Raiffeisenbank spustí smartbanking na podzim

Raiffeisenbank se chystá na podzim zařadit po bok tuzemských bank, které svým klientům nabízejí obsluhu účtu pomocí speciální mobilní aplikace. Podporována budou zařízení s operačními systémy Android a iOS.  Důvody, proč nejsme v první vlně spouštění podobných aplikací jsou dva: chceme, aby naše aplikace uměla něco víc než současné aplikace, druhým důvodem je vyšší bezpečnost, uvedl pro Blog počítačového nadšence 2.0 mluvčí banky Tomáš Kofroň.

Martin Vyleťal

29. 5. 2012 14:51

SmartBanking pro ČSOB a Poštovní spořitelnu využívá aktivně téměř 30 tisíc uživatelů

Od začátku roku, kdy ČSOB v tichosti spustila nativní aplikace SmartBanking pro mobilní platformy Apple iOS (iPhone a iPad) a Android, které pod názvem Era smartbanking fungují i u sesterské Poštovní spořitelny, zaznamenaly aplikace 52 tisíc stažení. Aktivně je používá bezmála 30 tisíc uživatelů, kteří jejich prostřednictvím od ledna provedli transakce v celkové hodnotě přesahující jednu miliardu korun. Klienti prostřednictvím aplikací nejčastěji ověřují zůstatek na účtu nebo zadávají platební…

Martin Vyleťal

29. 5. 2012 11:34
| 2

ČSOB bude od zítřka při přihlášení do internetového bankovnictví požadovat ověření přes SMS

Klienti ČSOB, kteří používají internetové bankovnictví, se od února ke svému účtu přihlásí pouze po ověření přes SMS nebo čipovou kartu. Banka dosud vyžadovala ověření přes SMS nebo čipovou kartu pouze při zadání platby, pro samotný vstup do internetového bankovnictví bylo ověření nepovinné. Banka zavedení povinnosti ověření přes SMS či čipovou kartu při přihlášení k internetovému bankovnictví zdůvodňuje snahou lépe chránit data svých klientů.

Redakce

31. 1. 2012 11:44
| 6

Firefox 4 má problém s přihlašováním do IB Poštovní spořitelny

Prohlížeč Mozilla Firefox 4 má problémy s přihlašováním do Internetového Bankovnictví Poštovní Spořitelny. Problém se projevuje tak, že uživatelé nejsou schopni se do IB přihlásit. ČSOB o problémech ví a pracuje na řešení. Dle ČSOB tento problém nemá vliv na bezpečnost. Postiženým zákazníkům ČSOB radí následující:

Redakce

6. 5. 2011 11:18
| 7

Internetová bankovnictví Raiffeisenbank a České spořitelny nepodporují Internet Explorer 9

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

Martin Vyleťal

29. 3. 2011 15:50

Jan Lamser (Poštovní spořitelna): k elektronickému bankovnictví přidáme datové schránky

Novou vymožeností v elektronickém bankovnictví se má stát těsnější integrace s datovými schránkami. Taková aliance jim vdechne druhý život, říká Jan Lamser z ČSOB Poštovní spořitelny.

Patrick Zandl

15. 2. 2011 6:30

Týdenní revize: zlevňování hovorů do mobilních sítí a konec Volný TV

Google označil celý Internet za škodlivý. Příčinou bylo jediné lomítko, chybně zařazené do seznamu URL odkazů na potenciálně nebezpečné weby. Operátoři se k úpravě cen volání do mobilních sítí zatím příliš nehrnou, ale objevily se už první vlaštovky. Libimseti.cz zvyšuje bezpečnost, bylo znovu hacknuto? Volný ukončil poskytování služeb na bázi IPTV. Vodafone nabízí možnost nechat si zadotovat i něco jiného než mobilní telefon.

Redakce

7. 2. 2009 6:25

Jan Lamser: do přijetí eura převratné změny v bankách nečekejte

Dva miliony uživatelů, a přesto si pravděpodobně na jeho portál nevzpomenete, když se mluví o internetových serverech. Jan Lamser má na starosti internetové bankovnictví ČSOB - Poštovní spořitelnu, počtem klientů druhou největší banku a bankovní aplikaci v zemi. Nám odpověděl na celou řadu otázek. Kdy třeba budeme peníze mezi bankami převádět online?

Patrick Zandl

4. 2. 2009 6:30

Problémy České spořitelny a mBanky

Podle informací ČTK dnes internetové bankovnictví České spořitelny postihl několikahodinový výpadek, který trochu paradoxně přišel deset dnů po jeho vylepšování. Problémy má ale i nová mBank, která zřejmě nezvládá nápor zájemců o zřízení účtu. Děkujeme za Váš zájem o produkty mBank. Zároveň se omlouváme, pro velký zájem může dojit ke zdržení zpracování Vaší žádosti o několik dní, stojí v SMS zprávě, kterou mBank posílá některým zájemcům o účet. (Finanční noviny, Martin Lér)

Jiří Macich ml.

5. 12. 2007 17:13
| 5