Každý klient FTV Prima může v aktuální chvíli zobrazovat divákům více letáků a řadit je podle platnosti. Již neplatné letáky jsou archivovány a celý proces vkládání má být uživatelsky i časově nenáročný.
Divákům má naopak systém dovolit jednoduše, prostřednictvím červeného tlačítka, vstoupit do aktuálních zvýhodněných nabídek prodejců.
NAPSALI JSME: Víkendové HbbTV na Primě ukázalo tvrdší reklamní režim
Na testovacích kampaních, které jsme realizovali ještě před spuštěním samotné aplikace, jsme si ověřili, že o prohlížení letáků mají uživatelé zájem. Průměrně si návštěvník za jednu návštěvu aplikace prostuduje 20 stránek letáku, celkový strávený čas v aplikaci je přibližně 2 minuty,
uvádí Petr Hatlapatka, vedoucí on-line prodeje obchodního zastupitelství FTV Prima Media Club.
HbbTV aplikace Prima letáky byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Kinet, která technicky propojila prostředí internetu a HbbTV.