Na prvním videu se potkáte s Michalem Heisigem, obchodním ředitelem Seznamu, a jeho už legendární a téměř zlidovělou prezentací s názvem Poslední chybějící prezentace. A dozvíte se všechno o tom, jak dělá business na internetu Seznam, a to včetně detailů, které byste raději nevěděli. Ostatně, kdo nesídlí na Smíchově, nemůže mít na internetu úspěch, říká Michal Heisig.
A pokud by vám něco chybělo k mediálnímu štěstí, pak výkonný ředitel Internet Infa Ján Simkanič pohovoří o své tezi Fuckin Media Market, zkráceně FMM v přednášce nazvané Mediální trh je nahý.
Chyběli jste na letošním Czech Internet Fóru? Ještě není pozdě to napravit a přečíst si vše zajímavé, co jsme z CIF 2011 zaznamenali - nebo se připojit na příštím ročníku na podzim roku 2012.
Co zaujalo na konferenci účastníky? Přečtěte si Hlas konferenčního lidu.
Informovali jsme přímo z konference:
- Systém na zpoplatnění obsahu zatím do Česka nemíří
- e-shop CZC.cz nebo skupina Tiscali Media brzy implementuje mojeID
- Česká televize vytvoří pětičlenný tým zaměřený na sociální média
- Loajalita ke značce je chiméra, zaměřte se na důchodce
- Největší chybou původní aplikace pro iPad byla skutečnost, že se v Economii snažili o papírové noviny v iPadu
- Aplikace ČT mají denně 30 až 40 tisíc unikátních přístupů denně
- MAFRA připravuje klon iPadové aplikace LN pro MF Dnes
- Mladá fronta má 70 tisíc instalací aplikací pro iPad
- Na trhu se do 14 dnů objeví nový elektronický deník Insider
- Zkušení uživatelé tabletů zpravodajské aplikace zatím příliš nepoužívají