Podle New York Times se General Motors chystá vrátit k inzerci na Facebooku, byť prozatím pouze na zkoušku. GM z Facebooku odešli v květnu loňského roku, chvíli před vstupem Facebooku na burzu. Odchod tehdy znamenal i ztrátu reklamního rozpočtu v milionech dolarů (GM byl třetí největší inzerent v USA se zhruba 10 miliony dolarů ročně a i přes tuto „maličkost“ se k žádné shodě nepodařilo dojít a GM na Facebooku inzerovat nezačali.
Zajímavé na návratu GM může být, že je zajímá hlavně mobilní inzerce – středem testu je nový Chevrolet Sonic a reklama má mířit hlavně na mladé řidiče. General Motors má na Facebook Stránku – General Motors – s více než 470 tisíci fanoušky, a s 8 643 lidech „mluvících o značce“ (zhruba 1,8% podíl je průměrný, nijak nevybočuje).
Chevrolet Sonic má vlastní Stránku – Chevrolet Sonic – s více než 510 tisíc fanoušky a 2 403 „mluvících o značce“ (0,4% je poměrně slabý výsledek).