Hlavní navigace

Google dokončil akvizici společnosti DoubleClick

11. 3. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Google dnes dokončil akvizici společnosti DoubleClick. Dostal totiž zelenou i od Evropské komise. Jsme rádi, že akvizice společnosti DoubleClick už byla uzavřena, říká Eric Schmidt, předseda správní rady a generální ředitel Googlu. S jejím přispěním se stal Google vedoucí reklamní platformou, což nám umožní nabízet trhu technologické novinky rychleji, podstatně zvýšit efektivitu, měřitelnost výsledků a výkonu digitálních médií pro vydavatele, zadavatele reklamy i agentury. Uživatelům zase…

Google dnes dokončil akvizici společnosti DoubleClick. Dostal totiž zelenou i od Evropské komise. Jsme rádi, že akvizice společnosti DoubleClick už byla uzavřena, říká Eric Schmidt, předseda správní rady a generální ředitel Googlu. S jejím přispěním se stal Google vedoucí reklamní platformou, což nám umožní nabízet trhu technologické novinky rychleji, podstatně zvýšit efektivitu, měřitelnost výsledků a výkonu digitálních médií pro vydavatele, zadavatele reklamy i agentury. Uživatelům zase nabídneme ještě relevantnější inzerci, slibuje. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).