Hlavní navigace

Google končí s reklamou v rádiu, bude propouštět

17. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google pokračuje v konsolidaci svého reklamního portfólia a končí s prodejem rozhlasové reklamy, se kterým začal v roce 2006. Chce se nadále soustředit na webovou reklamu (kde je bezpochyby o poznání úspěšnějším hráčem na trhu) a reklamu spojenou s online videem. Nyní hledá kupce pro Google Radio Automization. Kvůli seškrtání reklamních služeb by měly přijít o práci čtyři desítky osob, další se pak mají přesunout na nové pracovní pozice.

Google pokračuje v konsolidaci svého reklamního portfólia a končí s prodejem rozhlasové reklamy, se kterým začal v roce 2006. Chce se nadále soustředit na webovou reklamu (kde je bezpochyby o poznání úspěšnějším hráčem na trhu) a reklamu spojenou s online videem. Nyní hledá kupce pro Google Radio Automization. Kvůli seškrtání reklamních služeb by měly přijít o práci čtyři desítky osob, další se pak mají přesunout na nové pracovní pozice.

Jde o další konsolidaci, se kterou Google v době ekonomické recese přichází. Zhruba před měsícem oznámil, že končí s reklamou v americkém tisku. Nyní jeho reklamní portfólio sahá kromě Internetu také do televizní branže. V lednu Google oznámil, že zruší nebo omezí provoz i dalších svých služeb pro koncové uživatele. (Yahoo Tech)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).