Hlavní navigace

Google končí s reklamou v tisku a podporou Firefoxu 2

21. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dvě stručné aktualitky od Googlu. Internetový kolos oznámil, že omezí záběr svého reklamního portfólia. Po dvou letech Google končí pokus proniknout s reklamou z elektronického světa na stránky amerických tištěných periodik. Chce se soustředit na Internet, kde je přece jen výrazně větším hráčem na reklamním trhu. (Google Blogoscoped)

Dvě stručné aktualitky od Googlu. Internetový kolos oznámil, že omezí záběr svého reklamního portfólia. Po dvou letech Google končí pokus proniknout s reklamou z elektronického světa na stránky amerických tištěných periodik. Chce se soustředit na Internet, kde je přece jen výrazně větším hráčem na reklamním trhu. (Google Blogoscoped)

Z jiného soudku: Google definitivně ukončil podporu Firefoxu 2, pokud jde o dodávání databáze podvodných webů. Phishingový filtr v žádné z verzí druhé generace Firefoxu tak již uživatele neochrání. Ti si mohou nyní instalovat buď filtr v podobě produktu třetí strany, nebo mohou přejít na Firefox 3. Oficiální podpora pro Firefox 2 ze strany Mozilla Corporation skončila v prosinci 2008. (ComputerWorld­.com)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).